2017-01-29

Offerkofta.

Du som alltid pratar om hur folk bär sina offerkoftor på sig, har haft din egna kofta på dig alldeles för länge nu. Ta av dig koftan! 

Det är inte synd om dig. Du hade kunnat betett dig vuxet ifrån början och pratat med mig om det irl för länge sen. Men du ville hellre skriva en massa skit och förstöra vår relation i stället. Det var det jag inte ville göra och ta det irl istället. Ju mer du skrev desto mer förstörde du. 

Frågan är varför du aldrig ville ses och prata ut om allt? För jag skrev det till dig iaf fyra gånger att vi behövde ses och prata med varandra och inte skriva om allt på en chatt. För det blir väldigt många missuppfattningar när man bara skriver om det, och ja det blev det med. Men du var kanske rädd för att höra allt ifrån mig irl? För du vet att jag inte kan ljuga och är ärlig och du klarade kanske inte av att höra sanningen. 

Så ta av dig koftan, för jag försökte att lösa allt flera gånger innan allt blev helt förstört. 

Inga kommentarer: